Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Siti Nur Ain Najiha and Im 14 y/o. Im proud to be a lebestians ;)
-I love to make a new friend-

Story Owner Linkies
Scream Here

Put your chatbox code Buat omey-omey ok


Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: JihaNajiha
Best view: Google Chrome
Jihad kehidupan
Wednesday 23 January 2013 | 02:18 | 0 comments
Assalamualaikum semua . Kadang kadang hidup kita tak selalunya indah . Ye memang tak selalunya indah . Sekali lagi Allah bagi ujian dekat saya . Terima kasih Allah sebab Allah tahu saya kuat . Dan saya tak pernah harap benda ni terjadi . And saya tengah mencuba untuk menjadi hamba Allah yang tabah dengan segala dugaan . Saya cuba untuk menjadi kuat . Saya tengah mencuba untuk menjadi hamba Allah yang salalu taat dengan perintahnya . Andai air mata ini yang saya hasilkan sebentar tadi , saya berharap ada hikmah di sebaliknya . Assalamualaikum :'(


| New things