Love Been Taken
Disclaimer



Hi ! I am Siti Nur Ain Najiha and Im 14 y/o. Im proud to be a lebestians ;)
-I love to make a new friend-

Story Owner Linkies
Scream Here

Put your chatbox code Buat omey-omey ok


Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: JihaNajiha
Best view: Google Chrome
laugh,cry,love
Thursday 7 February 2013 | 20:49 | 0 comments
Assalamualaikum dan salam jumaat semua. Begining macam budak nerd jea. And i know there's no one who want to read my blog and my post *tunduk* Bairkan dia. Let's getting started . Haiiiiiiii*jerit kuat2 nak suruh satu dunia dengar* :)

This year i'll face the PMR. Serious im not ready yet untuk menempuh alam PMR. But, im in process to change myself . InshaAllah i'll be a new me one day :') Actually , i get a new dorm for this year. Bia ah speaking salah tapi kita tengah mencuba ni. Continue yang tadi . Now,saya dapt budak dorm baru,saya dapt suasana baru setelah 2 tahun duduk dorm ZAJ stand for zainab al jahsyi. Japppp,saya bukan jenis kacang lupakan kulit okay. Rindu jugak budak dorm tahun lepas*wipe tears* Alhamdulillah tahun ni Allah bagi dekat saya budak dorm yang agak lawak sehinggakan kering gusi saya . Terima kasih comel comel sekalian Semestinya bangga budak dorm , saya panggil comel *krik.krik* . Memang dalam sehari mesti ada gelak ketawa . Dann tahun ni saya jadi budak yang agak talkative . Yes. I admit it .Mulut saya selalu terbuka luas untuk mengatakan benda benda yang tak berapa penting . Anda tahun ni jugak byk saya jatuhkan airmata saya . Tahun ni banyak problem . Tapi saya redha sebab Allah tahu saya kuat kan :)

And now im trying to be though to face all teh test that i have. I know that Allah always be there for me. Allah sayang awak najiha . Thats why Allah turunkan pelbagai bagai ujian. Allah nak awak sabar . Allah nak tengok awak ingat tak dekat Dia . Thanks to Allah :)

Izinkan saya untuk mengundur diri sebentar . Tunggu sajalah post yag akan datang atau ini post yang terakhir . Who knows? :) Hanya Allah sahaja yang tahu


Old things | New things